Delegowanie pracowników a przepisu unijne

Wiele spółek w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd służbowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa wdrożeniowa. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.